نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1156
-
الف
+

هرآنچه باید اشتراک کنندگان فصل سوم مسابقه نواهنگ بدانند؛ از زبان «احمد جیلانی»

«احمد جیلانی» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم 2 معلومات تازه ای از روند برگزاری فصل سوم مسابقه «نواهنگ» ارائه کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد جیلانی» آوازخوان جوان افغانستانی و دارنده مقام دوم فصل نخست مسابقه «نواهنگ» در حاشیه جلسه هم اندیشی برگزاری فصل سوم این رقابت استعدایابی در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم 2، توصیه هایی برای اشتراک کنندگان و هنرمندان جوان مهاجر ارائه کرد.

جیلانی با اشاره به تجربه حضور خود در رقابت استعدادیابی «نواهنگ» عنوان کرد: برنامه نواهنگ در دو فصل برای مهاجران افغانستانی داخل ایران برگزار شده و فصل سوم آن نیز در سال روان برگزار می شود؛ به هنرمندان جوان توصیه می کنم با جدیت و برنامه ریزی در این رقابت اشتراک نمایند. از سوی دیگر قرار است داوران بسیار خوبی برای این دوره اشتراک کنندگان را قضاوت کنند.

وی افزود: دغدغه عوامل برگزار کننده مسابقه نواهنگ برای کشف و معرفی استعداد های جوان افغانستانی ستودنی است. با توجه به شرایط موجود در افغانستان، برگزاری چنین برنامه هایی بسیار مهم است و مسلماً تاثیرات ماندگاری در معرفی موسیقی کشورمان در سطح جهانی و منطقوی خواهد داشت.

«احمد جیلانی» با خطاب قرار دادن هنرمندان مهاجر افغانستانی و با اشاره به روند صعودی ارتقای کیفی مسابقه نواهنگ در هر دوره گفت: به اشتراک کنندگان دوره سوم توصیه می کنم که تمرینات بیشتری داشته باشند و با آمادگی کامل بیایند چون سطح اشتراک کنندگان سال به سال بالاتر می رود. از این رو به موازات آن سخت گیری های داوری نیز بیشتر خواهد شد.

به باور وی، اشتراک کنندگان باید به مسائلی چون صدای خوب، زبان بدن، شعر و ... دقت و توجه بیشتری داشته باشد.

رتبه دوم فصل اول مسابقه «نواهنگ» خطاب به اشتراک کنندگان ناکام از راهیابی به مرحله نهایی فصل های قبلی این مسابقه بیان داشت: به هنرمندان جوان توصیه می کنم که تسلیم نشوند چون مسابقه «نواهنگ» یک برنامه استعداد یابی است که در آن سالانه 10 تا 12 تن به عنوان آوازخوان های برتر انتخاب می شوند؛ اگر در سال های قبل موفق نشدید در این دوره بیشتر تلاش کنید تا به اهداف خود برسید.

«احمد جیلانی» زاده 29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از 15 سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده»  فرا گرفته است.

در سال 1394 کانسرت هایی را با هنرمندان هرات برگزار کرده و تاکنون آهنگ هایی چون «عشق منی»، «آرام جانی» و «به مثل تو» را منتشر نموده است.

شایان ذکر است که فراخوان فصل سوم مسابقه «نواهنگ» منتشر شده است و علاقه مندان برای آگاهی از شرایط  حضور و نحوه ارسال آثار خود در این رقابت می توانند به لینک زیر مراجعه کنند:

شرایط اشتراک در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شبکه آی فیلم۲ اعلام شد

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر